Ga naar inhoud


5400Z waarschijnlijk voor iedereen te patchen


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben blij dat er toch mensen zijn die het kenbaar maken aan het rest van het public (THANKS TO VIEWER en STAFF)en diegene die de files etc beschikbaar heeft gesteld moge dit een leer ZIJN die dit niet KENBAAR willen maken er zijn meer personen op de wereld die DIT KUNNEN laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Voor de mensen die nieuwsgierig zijn weten deze site zeker wel te vinden en DIE ER VERSTAND van hebben en die het al kunnen laat die maar eens zeggen wat ze hier van denken....sla mijn stukje maar over want ik zat er toch wel iets naast laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 zo nu ben ik weer een tijdje hier vertrokken....<P>groetjes lorisdam tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by TeeBee:<BR><STRONG>Zo zie je maar, zonder iets direct public te maken kun je ook andere mensen aan het denken zetten en komen er allerlei leuke dingen uit smile.gif" border="0<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>ach ja, dit was ook het geval met Windows XP, in de beta fases werd het helemaal gecrackt en de final zat net ff iets anders in elkaar...<P>duurde maar een paar dagen voordat ook dat gehackt was, zo zal dat wel net zo gaan met die 5400Z...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...