Gast Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 jongens ik heb hier een xircom realport ethernet 10/100 + modem 56 16 bits en heb over al gezocht en ken nergens software vinden voor hem op de laptop staat win95 en heeft geen cd-rom speller wie kan me helpen waar ik de software weg kan halen alvast bedankt jongens
RS2000 Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 Kan je bij Intel vinden onder downloads.
Big fellow Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Product_Filter.asp?ProductID=847 ( 1e hit in Google met als zoek opdracht: "xircom realport ethernet modem drivers" ) Lekker duidelijk onderwerp trouwens.... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 heb het software geinstaleerd en dan geeft die een fout aan en als ik dan in het systeem kijk en dan op de netwerk adapter dan geeft die de fout (code 2) wie kan me helpen en weet wat dat is ik weet het niet meer alvast bedankt jongens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen