Ga naar inhoud


Uitlezen van HNF files


Gast

Aanbevolen berichten

hoi, ik ben nog vrij nat in deze materie, en ben zeker nog niet zo ver dat ik al kaarten aan het proggen ben, laat staan mijn settings aan het uploaden.<P>ik heb een Humax 5600. en heb al her en der hnf files gevonden, die ik graag eens met het een en het ander prog zou willen bekijken, upload naar decoder is niet noodzakelijk maar mag wel (vooral hoe intreseert me dan weer) ik wil die bestanden gewoon in een wat mindere asci of hex achtige manier bekijken<P>danke

Link naar reactie
Delen op andere sites


okay sluit deze thread maar, heb ondertussen het een en het ander gevonden,!<P>dit is intressant, en ik maar manueel mijn channels schikken, hoe krijg ik dit eenvoudig op mijn toestel,?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat wil ik met alle plezier doen,<P>Ik hoop dat ik binnen de kortste keren, de meeste hier van een zinning antwoord te dienen en niet zoals vele Mister "puntjes op de i" er maar enkel op uit zijn mensen met vragen belachelijk te maken, of dingen te antwoorden naast de kwestie, een beetje duidelijk verstaander zou begrepen hebben dat mijn eerste vraag opgelost was en ik hierover geen antwoord meer wou , maar dat ik nu gerust wat info wilde over de volgende stap :-)<P>ik heb ondertussen een 2 tal programm's getest <P>nl setedit5600 op <A HREF="http://www.setedit.de" TARGET=_blank>www.setedit.de</A> <BR> Humbox 4.xx op satpage.de<P>en ik denk dat ik nu verder moet met WDN4OAK+<P>correct me if I am wrong

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...