Ga naar inhoud


Prem**re 1


Gast

Aanbevolen berichten


ja inderdaad bij hetzelfde....zelfs helemaal<BR>geen geluid te krijgen.Heb ook pet123 en<BR>de nieuwe fun.Misschien een foutje in de<BR>settingslijst en een andere proberen.<BR>Iemand die een andere settingslijst dan pet123 in de humax heeft en wel premiere<BR>1 (jawel nu ook dd) goed werkend heeft<BR>graag een reactie!!!! confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dommelsch_fan & others<P>Nog leuker ik heb ook pet123 van 1 okt, met Funcard 3in1 (nieuw) en ik heb geen rare verschijnselen met Premiere 1 !!!<P>Misschien Firmware of Funcard niet goed geprogd?<P>Suc6,<BR>Lucky Star<p>[ 04-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de nieuwe kanalenlijst van pet123 geladen en de nieuwe fun3in1 files in mijn kaart gezet. Nu blijft Prem**re1 knipperen.<BR>Iemand 'n idee waar dat aan kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt er helemaal geen dd<BR>signaal meegezonden!!!Heeft iemand het<BR>al op andere recievers 100% werkend<BR>gezien.Denk dat ze aan het testen zijn!!!<BR>Of vergis ik mij??? confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...