Ga naar inhoud

Humax gesloopt !

Gast anakin

Aanbevolen berichten

Hallo heb de knoop doorgehakt en de humax dwars door midden getrapt ! ik had er schoon genoeg van al dat vastlopen,als ik vastlopers wil hebben doe ik mijn pc wel aan <P><BR>[ 05-10-2001: Message edited by: anakin ]<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0<P>[ 05-10-2001: Message edited by: anakin ]<p>[ 05-10-2001: Message edited by: anakin ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had me ook een PM mogen sturen, ik had heb gratis en voor niks bij je komen ophalen, dan was je er ook vanaf geweest wink.gif" border="0<P>Ik ben nog steeds zeer tevreden van mijn Hummi, ondanks de vastlopers.<P>Blijkbaar vergeten een aantal mensen dat ze met die ontvanger dingen doen waar die niet voor ontworpen is ! Seca, Viaccess, Irdeto en Betacrypt decoderen op een interne gepatchte cam ... daar hadden de ontwerpers geen rekening mee gehouden.<BR>Dat het soms niet loopt zoals het hoort moet je er dan maar bijnemen.<BR>Vergeet ook niet dat de laatste 3.2 patch ook niet zo vlot loopt als de 2.4<P>Al bij al een prima ontvanger, en voor het geval er nog mensen zijn die hem willen tegen de grond gooien, laat iets weten, zal hem komen ophalen, dan loop je het risico tenminste niet dat je je vloer gaat beschadigen wink.gif" border="0<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zo'n digidoos volpropt met allerlei software waar het ding niet voor geschikt is, kun je zoiets wel verwachten. Als je quake 3 op een Pentium 90 wilt spelen met 200 fps zul je ook wel een vastloper krijgen.....<P>Ik bedoel maar. Hobby is hobby. Als je van vlekkeloze werking uit gaat dan moet je een Aston Irdeto en een Viaccess CI kopen, dan zal het (minder vaak) laugh.gif" border="0 vastlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk iemand die goed gehandeld heeft laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Zonder patch zijn het ook vast lopers, ( Spreek ook uit eigen ervaring)<BR>Maar vind het wel naar voor je <BR>(1)geen ontvanger meer<BR>(2) weer een hoop geld kwijt, voor niets frown.gif" border="0..... <BR>Alles met elkaar,het kan je nu niet meer etteren laugh.gif" border="0<P> <P>Bruce cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan ik zo kwaad om worden, je probeerd een opel kaddet om te vormen naar een ferrari.<BR>Een opel is subliem in hetgeen waarvoor die gemaakt is , gebruik hem dan ook als zodanig.<BR>Heb hier een hummie draaien met een aston 1.05 en dat werkt gewoon goed .(punt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ja zal wel goed wezen allemaal maar niet meer voor mij heb de oude vertrouwde philips doos weer aan de schotel hangen en die draaid als een klokje ! nooit geen vastlopers meer met een perfecte beeldkwaliteit !<BR> smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon even niet zien waar dit topic mee gestart is maar toch even reageren:<P>Een Hummer met alleen een 1.05? Da's heiligschennis. Dat is hetzelfde als een 9500 met standaard soft... Of 90 op de snelweg met een Ferrari...<BR>Behandel dat ding als je vriendin. Eruithalen wat er in zit...<P>Lummel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nog meer mensen zijn die dit van plan zijn gewoon even een e-mail deze kant op en ik help je van je probleem af kost niks en als je wil geef ik ook nog een TIP (ik had gedacht zo rond de 50gld.)en dat allemaal om een woedeaanval tegen te gaan en je te behoeden voor een opnamen in een gesticht.<BR>G.R Pecari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen mensen... dit is gewoon reacties uitlokken. Trap er nou niet in. Die Anakin loopt jullie gewoon in de maling te nemen. Een man met <B>verstand</B> zet als hij het hobbien zat is toch gewoon de orginele software weer terug en gaat bij c*n*l+ lekker een kaartje kopen wink.gif" border="0wink.gif" border="0 . Met die Philips is hij toch ook weer terug bij af ?! laugh.gif" border="0<p>[ 05-10-2001: Message edited by: Ian Work ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou nou zeg, Hier geen probleem met mijn hummie. Af en toe wel eens een vasthangertje.<BR>Als het 1x per week is, is het veel.<P>Ik moet er wel bij zeggen dat ik een aston 1.05 CI heb.<P>En heb ik de seca providers van de GW wat in de all-cam zit eraf gegooid. (PICBINEDIT)<P>MVG > PSYCHO_NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.