Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Oke waarschijnlijk een domme vraag in jullie ogen maar voor mij broodnodig.<BR>Ik wil graag boven tv kijken via de Humax.<BR>Maar als ik de antenne kabel achter in de Humax stop dan krijg iuk boven alleen maar beeld en geen geluid altans dat is ruis.<BR>Het probleem is dat ik geen videorecorder heb en dus ook niet her signaal via de videorecorder kan laten lopen.(dit zou waarschijnlijk het probleem oplossen).<BR>Kan iemand mij helpen?????<P>Bedankt Erwin B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 hoi, via scart beneden kijke en via de " normale kabel boven" kan zeker 30 meter tussen dus als je huis niet zo groot is en de kabel niet zolang dan is er iets anders.<BR>Lukt het met je hummie niet dan gaat het ook niet met de video. gebruike je niet de ingang ipv de uitgang.<P>gr,<P>bob Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 @Erwin B<P>Kies in het menu system setting voor UHF tuning en kies Pal G als PAL standaard.<BR>Omdat je allen beeld maar geen geluid hebt, vermoed ik dat het op PAL I staat.<BR>Verander het in PAL G en jouw probleem is opgelost.<P>Succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Klopt. Bij mij zit er wel 30 meter coax tussen en het werkt nog steeds. Alleen jammer dat die de moddulator geen stereo/dolby geluid doorgeeft. <P>Lummel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Je kunt ook bij verschillende sites een Gigavideo kopen. Deze sluit je aan op de a/v uitgang van je Humax en je hebt draadloos beeld op je slaapkamer. En ik moet zeggen, het ziet er mooier uit dan het beeld (en monogeluid) dat je interne modulatortje verstuurd. Daarnaast is (zoals ik al zijdelings liet doorschemeren) het geluid voor zo ver belangrijk nog steeds stereo ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Als je kabel gebruikt moet je wel van die dikke coaxkabel gebruiken (Montagekabel)vooral boven de 5 meter.<BR>Die wat ze o.a. voor kabelmodems gebruiken.<P>En goede conectoren gebruiken niet van die goedkope tv-pluggen met zo'n plastic kapje.<P>MVG> PSYCHO_NL Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Delen Geplaatst: 6 oktober 2001 Het is gelukt bedankt allemaal<P>Erwin B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten