Gast Geplaatst: 21 februari 2005 Geplaatst: 21 februari 2005 ik heb een sitecom-wl-022 gekocht om de dreambox draadloos te maken het lukt me nog niet om verbinding met de dreambox te maken, omdat ik de wep key niet kan vinden in de configuratie van de router op de computer (zie Bijlage) de router is de dsl-604+ van d-link is er nog een andere manier om er achter te komen wat de wep key is ?
Bigfoot Geplaatst: 21 februari 2005 Geplaatst: 21 februari 2005 Ik zou de boel eerst uittesten zonder WEP encryptie, dus ook op de sitecom adapter dat uitzetten. Op je router staat het nu ook op disabled, als je het op enabled zet kun je WEP gebruiken. Maar ik snap je verhaal niet, de sitecom is bij jou toch de client en de D-link is de router?
Gast Geplaatst: 21 februari 2005 Geplaatst: 21 februari 2005 Ik begrijp het ook niet helemaal... Je moet normaal gesproken de wep key instellen op de router(d-link), en dan moet je sitecom kaartje de goede wepkey weten(instellen dus als de sitecom het wel eens ondersteund) voordat je verbinding krijgt.
Gast Geplaatst: 21 februari 2005 Geplaatst: 21 februari 2005 ik heb de wep key op disable gezet in de dreambox, maar ik heb nog steeds geen verbinding, ik ga morgen maar even controleren of de ip adressen wel kloppen
Gast Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 en staat het mac nummer wel in je router.
Gast Geplaatst: 23 februari 2005 Geplaatst: 23 februari 2005 ja, het mac-nummer staat in de router, er staan er vier Moet je deze ook in de dreambox invoeren ik zie bij wifi géén mac staan of moet dit bij de netwerk instellingen op de DB ingesteld worden
Gast Geplaatst: 23 februari 2005 Geplaatst: 23 februari 2005 bij de wat modernere wifi apparatjes staat die vaak onder of boven het serie-nummer gedrukt en moet je die alleen in de router toevoegen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen