Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Sinds ik de fun 3in1 van 0310 heb geladen zijn bij mij de K* kanale alleen nog in het frans <P>Waar ligt dat aan
Dr. Humax Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 K0, K1, K4 hebben nog wel engelse ondersteuning. Dus zal wel door Canal+ komen en het feit dat er op dit moment ook een aantal Franse films spelen.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Klopt als een bus, maar de rest was eerder ook te schakelen en nu niet meer. <BR>En anders kan ik nog altijd inschrijven op een cursus Frans bij de L*I<BR>
Dr. Humax Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Bij K1 en K4 op het moment dat de film begon ook alleen nog franse taal dus die cursus Frans zal ik ook moeten volgen.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Let maar eens wat vaker op dan.<BR>OP Zaterdag en Zondag zend Kios*** over 't algemeen de meeste films uit in VF (Version Francais), na 't weekend kun je weer gewoon de VO (Version Originale) erbij ontvangen.
Gast Geplaatst: 5 november 2001 Geplaatst: 5 november 2001 Hoe zit het nu met de franse ondertiteling van de K* (en ook de Franse c-) als men VO neemt ? Is er al een oplossing voor ?<p>Waarom werkt teletekst ondertiteling (p889) niet met de 5400 op de K* ? Is daar al een oplossing voor ?<p>Greetz<p>Pinneke
Gast Geplaatst: 5 november 2001 Geplaatst: 5 november 2001 interdaad in weekends alleen Franse voice, ondertiteling bij K*? Nooit gezien. Weet iemand trouwens hoe je de taal vast zet bij een Humax? K* en T* switchen terug naar Frans en Spaans bij aanvang van een film, niet handig om dingens op te nemen.
Aanbevolen berichten