Ga naar inhoud

K* alleen nog in frans?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds ik de fun 3in1 van 0310 heb geladen zijn bij mij de K* kanale alleen nog in het frans frown.gif" border="0 <P>Waar ligt dat aan

Geplaatst:

Klopt als een bus, maar de rest was eerder ook te schakelen en nu niet meer. frown.gif" border="0 <BR>En anders kan ik nog altijd inschrijven op een cursus Frans bij de L*I<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Let maar eens wat vaker op dan.<BR>OP Zaterdag en Zondag zend Kios*** over 't algemeen de meeste films uit in VF (Version Francais), na 't weekend kun je weer gewoon de VO (Version Originale) erbij ontvangen.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Hoe zit het nu met de franse ondertiteling van de K* (en ook de Franse c-) als men VO neemt ? Is er al een oplossing voor ?<p>Waarom werkt teletekst ondertiteling (p889) niet met de 5400 op de K* ? Is daar al een oplossing voor ?<p>Greetz<p>Pinneke

Geplaatst:

interdaad in weekends alleen Franse voice, ondertiteling bij K*? Nooit gezien. Weet iemand trouwens hoe je de taal vast zet bij een Humax? K* en T* switchen terug naar Frans en Spaans bij aanvang van een film, niet handig om dingens op te nemen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.