Ga naar inhoud


Satteliet instellingen Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Uiteindelijk heb ik mijn schotel met disecq motor goed uitgericht. d.w.z. sirius, Hotbird en Astra1 goed. Maar!! Op somige satellieten draaid de schotel totaal verkeerd. Bijvoorbeeld op de Thor draaid de schotel circa 50 west i.p.v. 1 west. Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan bij het instellen van de satellieten.<P>Als ik de nieuwe pet123 settings lijst er in zet wordt alles weer herstelt?<P>Als dit zo is moet ik dan mijn schotel op en bepaalde satelliet zetten, bijvoorbeeld Sirius ,voor dat ik hem uitzet en opnieuw de settings er in zet. En wat moet ik doen om daarna om de schotel instellingen weer goed te krijgen.<P>groetjes Ton

Link naar reactie
Delen op andere sites


met seteditV3OAK is mogelijk om de antenne gegevens over te nemen van de lijst welke momenteel nog in de ontvanger zit. Zendt de lijst van de ontvanger naar seteditV3OAK op je pc. Nu is het mogelijk om de lnb + menu configuratie op te slaan. Als je de lnb + menu configuratie hebt op geslagen dan kun je de nieuwe lijst open. Na het open van de nieuwe lijst kun je + menu configuratie laden en zie daar je motor gegevens staan netjes ingesteld.<P>Nu kun je lijst verzenden naar de ontvanger en klaar is het.<P><BR>Let wel de oude lijst moet wel de zelfde antenne indeling hebben. <P>Volgens mij kun je zonder een geregistreerde versie van seteditV3OAK de antenne settings overnemen en naar de ontvanger zenden. (maar je kunt maar max. 20 kanalen aanpassen) <A HREF="http://www.setedit.de" TARGET=_blank>www.setedit.de</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...