Ga naar inhoud

Ontvangst op HB-13.0E (TV Moda, Blu Line Pleasure

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi luitjes,

Ik heb voor bijna alle zenders op Astra en HB een zeer goede ontvangst behalve met de zenders: TV Moda, Blu Line en Pleasure TV op de Hotbird. Wat ik ook probeer qua LNB instellingen (beetje omhoog, beetje omlaag, beetje naar links, beetje naar rechts etc...), het opnieuw uitrichten van de schotel de ontvangst van deze 3 zenders blijft slecht. Heeft iemand enig idee of suggestie waar dit aan kan liggen ?? Nogmaals, ALLE overige zenders op zowel de Astra als de Hotbird ontvang ik met minimaal 85% signaalsterkte dus m.i. ligt het niet aan de verbindingen en aansluitingen vanaf de LNB's naar m'n TOPFIELD PVR 4000....

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Greetz & keep 'm up !

Smooth

Geplaatst:

Als aanvulling nog het volgende:

De hele transponder - 12303Mhz / 27.500 V geeft een niveau van 85% en een kwaliteitssterkte van maar 26%...

Op bijna alle overige transponders haal ik met mijn opstelling: Niveau van 85% en hoger; Kwaliteit 90% en hoger.

Heb net zitten klooien met de transponder instellingen mbv KingOfSat maar helaas zonder resultaat.

Heb een TF PVR 4000, 80c, schotel met 2 losse LNB's die elk een van de tuners inlopen. Tuner 1 = Hotbird, Tuner 2 = Astra.

Nogmaals dank en groet,

Smooth

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen