Ga naar inhoud


Help, schema gevraagd van de voeding


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de serv. manual al gedownload maar deze heeft betrekking tot de hoofdprint en dergelijke.<P>Ik zoek een schema om de voeding door te meten want deze heeft sluiting en de codering van de ic`s komen mij niet bekend voor bv. nr:Q1 achter de zekering met koelblok.<P>Ik hoop dat iemand mij wil helpen met een schema van de voeding van mij hummie 5400<P>groetjes confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb net nericht gehad uit Engeland. Alleen dealers krijgen die schema's. We moeten het dus hebben van een welwillende T.D.-er die ons dat wil toespelen! Ik houd me zeer warm aanbevolen! Mijne is nu ook dood..

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Heb hier ook eentje, voeding in rook op.<BR>Weerstand defect en zener in sluiting kon ik zo vinden. Na het vervangen nog geen beeld en een steeds oplichtend streepje op het display. Kan zo 1.2.3. niks verder vinden. 30Vdc is er inmiddels wel weer, maar werkt dus nog niet.<P>Iemand een ideetje??<P>B

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SatFreaks<BR>Hoe kan ik voorkomen dat mijn voeding ook kapot gaat, hebben jullie hier suggesties voor? Hoe oud is jullie tuner?<P>Sorry, dacht effe dat "Viewer" de goede service manual op zijn site had staan (nr5 op zijn afstandbediening - 1,7 MB). Maar volgens deze topic starter blijkbaar toch niet?<P>Heb effe een oproep gedaan bij Yahoo voor deze voedingsschema's, misschien dat er iemand op reageert?<P>C Ya,<BR>Lucky Star<BR>(Always willing to help others)<p>[ 12-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een hummie +cam versie 2.3 loader 2.08<P>Er was een diode kapot, deze is nu al vervangen.<P>Nu zitten er ook een aantal transistors op met een onbekende code die ik in de boeken niet teug kan vinden.<P>wellicht als het schema boven water komt dat ik iets meer kan .<P>Mocht ik zelf iets tegen komen dan laat ik het natuurlijk weten.<P>groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...