Gast Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 Mijne dames en heren, Mij is het advies gegeven een Xtreme 5830 CXCI als ontvanger aan te schaffen. Dit schijnt een goed apparaat te zijn met vele mogelijkehden. Mocht dit een goede keus zijn volgens u allen, dan wil ik graag weten welke LNB ik daar het beste bij kan plaatsen. Ook van belang is welke ik Cam ik hier het beste bij kan gebruiken. Deze moet ik wel zelf kunnen bewerken in voorkomende gevallen. Zo zal ik ook een programmer moeten hebben liefst met een USB aansluiting.Ik wil mij hier verder in gaan verdiepen maar moet dus een beetje op weg geholpen worden. Graag zou ik van u een goed onderbouwd advies willen hebben via dit board of desnoods via pm. Als laatste zou ik willen weten waar of bij welke winkel ik het beste terrecht kan. Ik woon in omgeving IJMuiden. Mag ik jullie alvast bedanken voor de reakties. Elstoplo.
Gast Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 Hangt ervan af wat je met je setje wil doen!? Wil je een beetje hobbyén zou ik gaan voor een Magic module of Magic Reloaded , ga je puur alleen met een legale kaart werken dan zou ik gaan voor een Aston (Seca module) Heb je echter de reciever enkel voor hobby doeleinden dan zou ik zeker gaan voor een andere reciever b.v de humax 5400 en de dreambox waar heel veel alternatieven voor zijn. Wat betreft LNB zou je kunnen gaan voor een alps die zijn altijd wel goed. Groetjes Ronald.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen