Ga naar inhoud


grande fratello


Gast

Aanbevolen berichten


dit is inderdaad mogelijk<BR>de verschillende camera's zijn bbcam 1-5<BR>deze vindje ook bij stream<BR>anders moet je de laatste settings bij viewer downloaden in in uw hummie proppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de setting van viewer gebruikt (die bleek overigens één camerapositie méér te bevatten dan de settingslijst van pet123??)maar ook dan geen beeld op bbcam1,2 etc. Bekende rode balk verschijnt.Een file probleem misschien? Gebruik eend van 6-10. Wie helpt? Grazie confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ze gewoon zien. No problem.<BR>Heb lijst van Pet 123 en daar staan ze op.<BR>Eerst op GF gaan tot je beeld hebt, pas nadien kan je naar cam 1 tot cam 4 zappen zonder problemen. Let op, als je dan naar andere provider schakelt, moet je weer hetzelfde doen, eerst GF en dan naar ander cams zappen.<BR>Groetuh !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Giobrim, jij hebt wel beeld op alle cams? Wat heb jij wat ik niet heb? 5400 gepatched (3.2),aston 1.05 + laatste eend files maar nog steeds alleen op Gf beeld zowel op pet123 als op die van viewer. Wie vertelt mij hoe het dan wel moet? Ben nu erg nieuwsgierig(was ik al natuurlijk anders geen grande fratello kijker!)B.v.d! wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor late antwoord maar ben enkele dagen niet op het net geweest. Mijn Humax heeft patch 3.2 en heb setting van pet 123 (en daar staan de verschillende 4 cams buiten het kanaal GF te vinden. Heb eventueel nog andere site die ik jou kan aanraden maar stuur me een pm indien je deze wenst). De meeste werkende files waar je stream me opent geven zowieso ook de GF vrij. Laat eens horen wat je nodig hebt en misschien help ik jou wel. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik dus al vermoedde: een verkeerde file gebruikt! Zoek en gij zult vinden blijkt maar weer. Het GF kanaal werkt op seca maar de afzonderlijke camera's in het beroemde italiaanse huis op irdeto(?!)Giobrim, ik heb je een pm gestuurd maar probleem is dus opgelost! Maar bedankt voor de moeite!!<BR>Ben door deze speuractie's weer wat wijzer geworden op sat gebied. Ciao! smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...