Ga naar inhoud


humax settinglijsten


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, mischuien een stomme vraag maar ik download met enige regelmaat nieuwe settinglijsten. als ik goed kijk zie ik bijna altijd er erg veel zenders 2 of meer keer in voorkomen. Is het mogelijk om met een programma te "filteren". Mischien is die optie er weel maar ik zie em niet. Ik gebruik humbox 3.1 en 4.0b.<P>gr,<P>bob shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0<p>[ 08-10-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, ik weet ze te vinden op het net, toch bedankt voor je reply. Ging mij alleen om een optie/proggie om te dubbele eruit te halen<P>gr,<P>bob<p>[ 08-10-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt kunt toch gewoon de dubbele even verwijderen.<BR>In 5 minuten tijd heb ik de settingslijst van 43west 45 oost gefilterd met de dubbele zenders als je humbox 4.0 gebruikt gewoon je rechtse muisknop gebruiken en maar deleten als je een hele rij dubbele tegen komt kun je ze ook nog onder blok zetten en dan deleten.<BR>Ik weet niet of je dit bedoeld zoniet dan heeft iemand anders er misschien nog wat aan.<P>groet van jim

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gene die erin zitten zou ik graag automatisch verwijderen. gewoon selecteren en deleten lukt me denk ik nog wel ;-)<BR>het gaat mij erom al ik mijn gregorian ga aansluitenik niet als een gek handmatig alle dubbele eruit moet halen, ik wilde kijken of dat automatisch kon. 4000 kanalen doorlopen doe ik liever niet. vandaar dus.<P>gr,<P>bob wink.gif" border="0<p>[ 09-10-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...