Ga naar inhoud


Gepatchte 5400z en Seca


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>ik ben de gelukkige bezitter van een gepatchte 5400z met 1.30.06 firmware en 3.2+ CAM patch (crazy ivan).<BR>Irdeto channels kan ik zonder problemen met een PIC Goldkaartje kijken.<BR>Het is mij nog niet gelukt om mbv. een geprogrammeerd seca PIC GW kaartje Seca te ontcijferen. Hoe weet ik of ik uberhaupt Seca kan ontcijferen? Krijg ook geen programma informatie binnen voor seca channels (bij irdeto channels is dit wel het geval als de kaart er uit is).<P>Groeten Sten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij ben ik gelukkiger dan jouw met mijn orginele 5400 zonder Jtag en de 2.4 Patch op de FUN-card.Probeer eens op de eendensite de gecombineerde S*ca I*rde*o files op de Waver te bakken.<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3in1 files werken in dit geval goed. (Bij mij dan)<P>Als ik de 3in1 files gebruik moet ik wel de Aston cam eruit trekken anders krijg ik hangers of geen beeld.(Mocht je deze hebben)<P>MVG > PSYCHO_NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ed,<P>mail mij ff als je wilt stenvandijk@wxs.nl<BR>Heb Loader h2.08 / +CAM PH 3.2 nl -Patch files bij duck gedowned, maar wil nog niet lukken. Geen 2.4 patch op fun overigens.<P>groeten Sten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psycho,<P>ik ga deze week snel een funcard met programmer kopen. heb al van meerdere mensen gehoord dat dat zeker werkt.<BR>Heb overigens (nog) geen aston cam.<P>Groeten Sten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sten<BR>je kunt ook gewoon een goldcard programmeren met de irdeto-seca file van duck het werkt hier op de 5400 redellijk en moet ook op je 5400z goed werken.<BR>groetjes Harrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...