Gast Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 Hallo, Kan iemand mij helpen, Mijn compoort geef nog steeds een error aan,en heb een upgrade over windows 98 gest. Maar doet het nog steeds niet. Ben in de bios geweest en nu staat er serial 1 3f8h/irq4 serial 2 2f8h/irq3 parallel port 378h/irq7 Weet iemand hoe dat moet staan en,of waar ik dat ergens kan vinden? En als het niet goed staat,hoe moet ik dat veranderen? Kunnen jullie mij misschien helpen ,kom er niet meer uit. Alvast heel erg bedankt
Big fellow Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 Dat zijn de goede (standaard) instellingen. Het zou zo goed moeten werken. Heb je toevallig nog een intern modem in die PC? Zo ja, op welke instelling staat die? Als die bijvoorbeeld ook op IRQ3 staat, zet dan COM2 uit in de BIOS. Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Ome Merde Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 en anders een IRQ "reserveren" voor je seriële poort, kan ook in de bios. raadpleeg de handleiding van je moederbord hiervoor aub. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 23 februari 2005 Geplaatst: 23 februari 2005 ok ga het proberen,wat een raar probleem zeg. Kan het ook nergens vinden. Heeft het altijd gedaan ,en nu in een keer niet meer en precies nadat ik de pc helemaal geformateerd heb. En niks geen instellingen heb gewijzigd thanks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen