Ga naar inhoud


Bij opstarten kort RA


FredjeV

Aanbevolen berichten

Mijn 5400 geeft sinds de problemen met de voeding kort een Ra melding bij het opstarten. Dit gebeurt alleen indien de ontvanger met de schakelaar achterop is uitgezet, hierna start hij gewoon op? confused.gif" border="0 <BR>Bij het aan en uit zetten met de standby knop gebeurt dit niet??<P>Ik heb dit zowel bij de originele 1.03.06 software als bij de 3.2 +Cam.<P>RaRa hoe kan dit of wat is dit?<P>Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit een aantal maanden geleden ook gehad. De remedie was toen opnieuw de settings laden. Dat hielp ook!<BR>Echter sinds kort heb ik het weer, en nu kan ik laden wat ik wil maar de melding blijft altijd komen bij het onder spanning zetten van de 5400. Ook bij mij duurt nu het opstarten langer dan voorheen.<BR>NB Mijn Hummie heeft (nog) geen problemen met de voeding gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fred<BR>Heb gisteren een spiksplinternieuwe 5400'Z' geinstalleerd en deze geeft ook heel effe "rA". Evenals mijn iets oudere 5400 dus, maak je hier dus maar echt geen zorgen over!<P>Enjoy it,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net een Engels bericht, geldend voor de 5350 wat mogelijk ook voor de 5400 geldt??<BR>(Gaat wel iets verder dan enkel de rA melding, de receiver doet in dit geval helemaal niets meer!)<BR>Als rA en vervolgens 3 puntjes en de receiver start niet meer door moet je de originele hdf files terugzetten.<BR>Help dat niet dan:<BR> <BR>"Bring the receiver back to where you bought it!<BR>The problem seem to be related to some malfunctioning mother boards and they should be replaced by the importer."<P>Da's lekker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier inmiddels wel zo'n stuk of 50 verschillende humax 5400's aangesloten gehad dit jaar, en ik heb er nog nooit 1 gezien die dit niet deed.<P>die korte ra melding tijdens opstarten van het toestel is blijkbaar normaal, zal wel bij de opstartprocedure horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...