zappie Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 Ik heb het forum doorgelezen, maar er zijn zoveel verschillende situaties en adviezen dat ik er niet uit kom en daarom toch maar de volgende vraag aan de sat4all experts stel, want ik kom er niet uit. Heelaas ben ik zelf geen techneut, maar wel maar wel een enthousisate sat zapper. Ik heb 1 Visiosat schotel voor Astra+Hotbird en hiernaast wil ik een draaibare schotel zetten, en deze antenne signalen op een verdeler zetten om daarnaast ook nog kabel (of liever digital) te ontvangen en deze signalen naar 8 aansluitpunten te brengen, om mijn droomdozen op verschillende plaatsen gebruiken (met MP3's natuurlijk). Moet ik dan met quattro lnb's werken, met Diseq switches, of kan ik dan beter een multiswitch kopen, als ik verschilende sat kanalen wil kunnen zien op de aanlsuitpunten? Ik heb begrepen dat ik het beste Belden kabel H125 kan nemen, en wellicht in plaats van Disec's een multiswitch? Wie kan mij op het goede spoor zetten voor een perfecte installatie en/of een expert installatuer in ZH kent die deze installatie kan realiseren! Bij voorbaat dank voor de input. Zappie Dreambox 7000, 7020 en 500
Beeper Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 speciale switches kunnen door onder andere Spaun worden geleverd, weet je zeker dat het goed is. kijk maar eens op hun site. Een multiswitch heeft altijd een Quatro LNB nodig Hor/hoog hor/laag vert/hoog vert/laag. Voor de vaste opstelling is dit in elk geval geen probleem. Volgens mij dien je eens te kijken naar de volgende doos :SMK 9989 F dat is een passieve, maar op zeker ga dan voor actief SMK 9982 F Deze zijn voor twee satelieten. Je draaibare kun je lijkt me maar op 1 receiver aansluiten daarvoor zal iets van een disecqswitch worden gebruikt. Wellicht dat een spaundealer je verder kan helpen suc6
zappie Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Geplaatst: 3 maart 2005 @ Beeper bedankt voor je tip, ik heb de importeur gevraagd om een dealer te noemen die mij verder kan helpen Dreambox 7000, 7020 en 500
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen