mr_jack Geplaatst: 9 oktober 2001 Delen Geplaatst: 9 oktober 2001 Ik kan een humax 5400z kopen met de ouwe 2.08 loader mijn vraag is deze regio vrij<BR>met een seca ci van aston of hangt dat van de ci af ??? Waf waf.... Dreambox 500 + Moteck sg 2100, Triax 88. Dreambox 600 Triax 64 Ubuntu Server met CCcam 500+250+120 NAS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Delen Geplaatst: 10 oktober 2001 Wat jij wil horen is of dat je met deze ontvanger kan doen wat je met de oude ook kon doen !<BR>Nou ik kan je vertellen dat je met deze kan doen wat jij er mee wil gaan doen.<BR>CI aston 1.05 is niet nodig, daarvoor is die oude firmware erop gezet waardoor je via de irdeto embended cam kan kijken.<BR>Maar goed, lees eens verder tussen de postings en je zal merken dat er al heel wat over geschreven is.<BR>Succes,<P>Astatic. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr_jack Geplaatst: 11 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Als ik het goed begrijp kan ik dus met deze ontvanger gewoon alles bekijken in irdego.<BR>maar seca dan,dan heb ik toch een ci nodig?<BR>en de regio code kan ik die uitschakelen<BR>of vraag ik nu iets doms..<BR>ik wil graag naar de spaanse en nederlandse zenders kijken en premiere niet te vergeten met mijn huidige ontvanger lukt dat niet (seca doos van philips). Waf waf.... Dreambox 500 + Moteck sg 2100, Triax 88. Dreambox 600 Triax 64 Ubuntu Server met CCcam 500+250+120 NAS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr. Humax Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Met de Humax 5400z kan je alles kijken wat jij wil. Kwestie van de juiste patch erin zetten. Bijvoorbeeld in de Irdetocam Premiere Pakket bekijken en in je Astoncam de spaanse en nederlandse zenders en nog veel meer. Of alles met een 3in1 patch op je embedded Irdetocam kijken. Lees eens op de site van Viewer over de Humax 5400z en verder in oude topics op dit board en je zal veel info vinden over dit onderwerp. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten