Ga naar inhoud


geen teletext met Rudream en dreambox 7000


degas

Aanbevolen berichten

ik heb net mijn dreambox geupdate naar de laatste 1.08 versie van rudream alles loopt weer prima alleen heb ik geen teletext meer, als ik op de text knop druk krijg ik een happering in het beeld en dan gebeurt er niks.....

mijn var kan niet te vol zijn want die draait op de hard disk

 

iemand een idee ?

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Degas,

 

In de laatste versie rudream 1.08.2h 27112004.0355 zit een bug. Namelijk dat tuxtxt ( teletekst) niet werkt. Ik ben er mee aan het stoeien geweest, maar kon het niet voor elkaar krijgen. Ook niet door handmatig met ftp een andere versie er in te zetten.

Oplossing: Flash deze image maar: Rudream 1.08.2h 24112004.0005. Deze image is bijna gelijk aan die van 27 november, de tuxtxt werkt hier wel in. Hierin zit de versie 1.78. Deze image is verder vrij stabiel, ik heb deze een tijd lang op mijn dreambox gehad. Er is wel een nadeel van deze versies rudream: Op de server van rudream staan alleen wat verouderde emu's op. Ik haalde de nieuwste emu's altijd vanaf de site www.dreamboxworld.com. ( addon.tar.gz , die kon ik dan via manual install addons in de box installeren) Maar de rudream versies ( .tar.gz) van de emu's staan niet meer op deze site. Maar als je wat nieuwere emu's rudream versies wilt hebben voor je box, dan hoor ik het graag. Ik heb deze versies wel op mijn pc staan. Ze zijn zonder keys. Via e-mail wil ik je dan wel wat emu's toe zenden.

 

Met vriendelijke groeten, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...