Ga naar inhoud

Verkoopprijs 5400 ??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat lopen jullie nou allemaal te zeuren over die verkoopprijs van de hummie, (zie topic wacht met het kopen van hummiejan) het is algemeen bekend dat er door de satelliet-winkelier (klink wat netter als de term satboer of oplichter)maar ongeveer 125,- verdient wordt op een 5400, kan beaamt worden door oa teebee en wie weet nog meer.<BR>Dit is toch heel normaal dat deze mensen ook een boterham verdienen, zal leuk worden als je baas aan het einde v/d maand besluit jou op je salaris te korten, vraag mij af wie er dan het hardst loopt te gillen.<BR>Mijn haren komen rechtop te staan dat elke keer die suggestie gewekt wordt dat bijna elke satwinkelier een potentiele oplichter is. Bij de bakker en slager moet je toch ook voor je produkten betalen, ga je toch ook niet zitten zeiken op hun winst.<BR>Als je de hummie te duur vindt koop deze dan niet, maar ga niet lopen mekkeren, dit is een hobby-board.<BR>Dit wilde ik effe kwijt, topic closed.<BR>Met vriendelijke groetjes aan iedereen.<BR>Johnny Doe

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.