Ga naar inhoud


Astra2


Gast

Aanbevolen berichten

kanaal 1470 van pet is bij mij niet BBC2 maar channel one<P>En deze staat op telstar 11 satelliet op 37°West<P>De BBC's staan wel op astra 2 maar gecodeerd in videoguard. Op frequentie 11.720 hor. 27500 ,2/3<BR>Heb gewoon geen beeld door videoguard codering.

Link naar reactie
Delen op andere sites


rolleyes.gif" border="0 Sat2, ik zoek een kanaal op Astra2 wat ik zeker zou moeten kunnen ontvangen met mijn Hum 5400 met Fun 3in1. Kanaal 1470 kan fout zijn (kan nu niet niet checken) Heb jij misschien een referentie kanaal op de Astra2? Thx rolleyes.gif" border="0 Theowl rolleyes.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ theowl <BR>" ik zoek een kanaal op Astra2 wat ik zeker zou moeten kunnen ontvangen met mijn Hum 5400 " <P>Heb hem net voor je op Astra 2 28.2 Oost gezet. Gebruik Humax 5400 en settings van Pet123 en op het 2e kanaal waar AstraEuro mee begint nl. Sky News heb ik 100% signaal. Dus zoek op dat kanaal en de Sateliet heb je zo gevonden. Suc6 cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

confused.gif" border="0 Ik probeer Astra2 28.2 af te stellen? Astra 19.2 en Hotbird staan prima.<BR>Maar Astra2 wil maar niet lukken. Wel signaal<BR>maar 0% kwaliteit. Fine tunen met de Motor levert niets op confused.gif" border="0 Gebruik settingslist van Pet en probeerde BBC2 kanaal 1470. rolleyes.gif" border="0 Theowl rolleyes.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

smile.gif" border="0Thxs Dr.Humax smile.gif" border="0 Sky News was inderdaad een mooi referentie kanaal.Werkwijze afstemmen Astra2. Via het menu naar kanaal keuze gele knop Netwerk(Satellieten).Selecteer Astra2, zie je direct alle reeds door Pet ingedeelde zenders rechts staan. Een van deze selekteren.Kijken of je beeld krijgt..<BR>En dan alleen nog even naar installatie zenders zoeken en fine tunen voor het optimale resultaat. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 Theowl laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...