Ga naar inhoud

Settingslijst met Al Jazeera

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

weet iemand waar ik een settingslijst vandaan kan halen waar Al Jazeera in zit en die ook werkt op Hotbird? <P>Ik heb 12111V Sym:27500 Fec3/4 en 12110V Sym:27500 Fec3/4 geprobeert maar krijg geen beeld. Zit er een codering op die zender?

Geplaatst:

Al Jazeera zou volgens mijn info FTA moeten zijn, heb gisteren nog een blik geworpen en had beeld op de door jou vermelde freq.<BR>Zal maar niet vragen waarom je deze zender wilt zien, want dat kunnen we wel voorspellen. (Hex laden). rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Dr. Humax,<P>Die pet123 lijst heb ik geladen maar ik krijg geen beeld dus ik dacht dat die niet zou kloppen. <P> frown.gif" border="0

Geplaatst:

Henkie, heb hem er even voor het gemak op de zender gezet en hij doet het prima. De beelden van de oorlog vliegen om je oren, dus heb jij een ander probleem. Staat je schotel wel goed op de Hotbird afgesteld, heb je wel bij andere FTA zenders beeld en zoja wat voor signaal? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Dr. Humax<P>Bedankt voor je moeite ik ben er uit en heb beeld. Mijn LNB werkt vertikaal niet boven de 12 Ghz. Bovenband defect denk ik.<P> wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.