Ga naar inhoud


wat ging fout met setedit


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,<P>mijn stapen in het sat wereldje beginnen te werken, ik ben er al ingeslaag mijn funkaartje te progen, mijn decoder te updaten, en zelf settings met setedit in te lezen . maar bij deze laatste ging het bijna fout ( ik heb een humax 5600 met aston 1.05)<P>ik had een leuke settings file gevonden astra en hotbird, en was die aan het inlezen, alles ging goed tot ik op end drukte,<BR>geen beeld meer, enkel sneeuw, ook setup ed werkte niet meer er stond wel PIN ofzo op de display, daarna nog maar eens geprobeerd met de originel astra hnf dit bij mijn setedit prog zat. hiermee ging het wel goed?<P>ik ben enkel gericht op astra zou dit het probleem zijn? ( ik wou voorzien naar de toekomst omdat ik toch van plan ben zo een monoblock astra hot te kopen) alle tips in die richting zijn welkom. ik weet niet goed wat ik excact nodig heb.<P>het andere verschil dat ik merkte was de UHF waarde , wat is dit trouwens?<P>kan ik die files alsnog gebruiken van deze zijn er meer te vinden, wat doe ik best om zo eenvoudig mogelijk hb te ontvangen?<P>ben ik trouwen iets met astra2 (videoguard?)<P>danke

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee , geen key gen, gewoon standaar gedownloade versie, met de andere enkel ASTRa.hnf ging het wel goed? <P>vermoedelijk loopt het ergens fout met de menu en lnb settingens dit was het enige dat mij opviel dat daar een verschil in was, <P>het meest duidelijke was de UHF setting bij de ene 38 en de ander 60 (die geen beeld had)<P>had dit er iets mee te maken of niet wat is UHF eigenlijk btw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als jij je humax hebt aangesloten via de kabel ipv met een scart dan zal je uiteraard geen beeld hebben.<P>die UHF setting moet indentiek zijn in dit geval.<BR>De humax doet het wel, je kan het enkel niet zien ... wink.gif" border="0<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kan rustig de astra en hotbird zenders inladen allemaal geen probleem, zodra u een monoblok heeft en deze is goed uitgericht zal u direct voordeel hebben omdat u al een hotbird kanaal erin heeft staan en dus zou u gelijk beeld moeten hebben.<BR>Dit heeft dus als voordeel dat je u gelijk weet of de monoblok juist uitgericht staat.<BR>Enige nadeel is dat u nu misschien astra en hotbird kanalen door elkaar heeft staan waardoor u misschien ineens 40 kanalen geen beeld zal hebben (als voorbeeld bedoelt).<BR>Succes,<P>Astatic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...