Gast Geplaatst: 23 februari 2005 Geplaatst: 23 februari 2005 Hallo wie kan mij helpen.Ik wilde mij xcam premium progameren maar ik krijg geen verbinding met de xcam.Heb alles aangesloten volgens het boekje cas 5.1 addon met dummycard xcam staat in (xcam module v11).Maar zodra ik op startprogramming druk geef de software aan:connection fail retry. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg geen verbinding wie kan mij helpen. groetjes bosje
PeHa Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 eerst eens de zoek functie van dit board gebruiken, is al meerdere malen beschreven. - Xcam in de ontvanger - Ontvanger op een fta-kanaal - Ontvanger uit - Cas 2 en addon met dummycard in de xcam aansluiten - ontvanger aan - cis 5.1 activeren - klick op cammodule - klick op xcam - kies "file name" : b.v. "xcrypto 1.17.bin" - zorgt dat select block op "Block 2" staat - klick "Start programming" hierna geeft cis 5.1 vanzelf aan dat het programmeren succesvol is verlopen zet je ontvanger uit en verwijder je cas 2 start je ontvanger met de xcam opnieuw op en voila klaar is Klara VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 precies zoals je aan gegeven hebt heb ik gedaan. Maar ik krijg nog steeds geen verbinding. Iemand nog een idee of zal de addon kapot zijn?? groetjes
PeHa Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Als jij de cas 2 aangesloten hebt, zie jij dan in het configuratiescherm onder Systeem , Hardware , Apparaatbeheer - Jungo - - CAS interface 2 USB staan. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Ja dat staat er wel.Maar het gekke is dat ik eerst de casinterface moet aansluiten dan het progamma starten en dan krijg je het seriennummer en krijg je het begin scherm.Maar sluit ik de casinterface gelijk aan met de addon en start dan het programmma op blijft die hangen zal dan toch de addon niet goed zijn?? Heb de xcam nu geupdate in de laptop werkt ook goed maar de cas zal het toch ook moeten doen!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen