Gast Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Op m,n notebook een Acer aspire 1352 wil ik een usbmuis gebruiken, dit vindt ik handiger dan dat ingebouwde pad.Op zich wil dit prima. De situatie is dan ,zowel het pad als de muis werken prima. Ik laat het pad dan maar voor wat het is. Het vervelende is echter dat ik steeds na opstart van m,n notebook de stekker van de muis even uit de usb-poort moet halen en er weer insteken, want hij werkt niet direkt. M.a.w. je ziet wel de cursor op het buroblad maar hij doet niks. Eerst na uittrekken en weer insteken werkt hij.Iemand een idee hoe ik dit omslachtige gedoe kan omzeilen?
joop_56 Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 probeer de orginele drivers van de muis te installeren is het probleem mischien over HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Poetsdoekje Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Het lijkt mij verstandig... Ik heb ook met het probleem te kampen gehad... Alle muisdrivers even un-installen De USB stekker uit de laptop. Opnieuw de Software installeren, laptop nieuw opstarten USB stekker erin, als het goed is worden dan de drivers opnieuw ge-installeerd, en volg de aanwijzigingen op het scherm. dan moet alles goedkomen groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen