Ga naar inhoud


Lipsync op HMG-kanalen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Op mijn Hummie met 3 in 1 funkaart loopt op (voornamelijk RTL5) het geluid niet synchroon aan het beeld (lipsync). Op de kabel is het wel goed . . .<P>Ook iemand deze ervaringen? Hoe komt dit?<P>Alvast bedankt,<BR>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Ik heb de nieuwste 3 in 1 fun van datum 13/10, dus hier zal het niet aan liggen. Kan het iets te maken hebben met de Irdeto encryptie? Volgens mij wordt er met de Allcam Hummie in combinatie met de funkaart gebruik gemaakt van Irdeto i.p.v. Seca op het nederlandse Canal+ boeket (uitzondering hierop is natuurlijk het 16:9 kanaal, omdat deze alleen uitzendt in SECA) Kan iemand dit bevestigen? Ik vraag mij namelijk af waarom het op de UPC-kabel wel goed gaat . . .<P>Ik moet trouwens wel zeggen dat het lipsync probleem uitermate minimaal is, maar als je heel goed oplet zie je het wel degelijk. Kijk maar eens naar het programma 'nachtsuite' op RTL5!!!<P>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp is al vaak hier aan de orde geweest. Het ligt m.i. niet aan de kaart, noch aan de codes, noch aan wat dan ook. Maar alleen maar aan het feit dat je een Common Interface-tuner hebt. ALLE common interface-tuners hebben er <I>bij tijd en wijle</I> en op <I>sommige zenders</I> last van.... De Canal+dozen die Seca aan boord hebben, hebben er geen last van... <BR>Beetje heen en weer zappen wil het probleem vaak wel oplossen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...