Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb dus een Sony klv32mrx1 gekocht (september 2004) en nu zijn er problemen met het scherm of en mediabox.

Ten eerste hij gaat af en toe spontaan uit en weer aan.

Dit is een bekend probleem bij Sony al hoewel de medewerkers hierover niks wou vertelen. Dat ging me niks aan.....

Ze zouden een huisbezoek voor me regelen maar nu komt het ik woon op 1 van de waddeneilanden. De Waddeneilanden horen, volgens Sony, niet bij nederland en ik heb dus pech.

Ik moet nu maar het hele spul naar mijn dealer brengen en dan komt sony daar.

Na veel zeuren gaven ze toe dat het een probleem in de mediabox is en dat ik die dan alleen naar de dealer kon brengen. Mits er een LCD scherm van hetzelfde type aanwezig zou zijn.

Mocht dat niet het geval wezen mocht ik de mediabox opsturen naar Sony en ben hem dan 2 tot 3 weken kwijt.

Ik vind het toch een vreemde gang van zaken........

Maar ja Sony is niet de enige die alleen op de vaste wal service verleend...

Ik moet even vertellen dat ik op de mediabox een topfield 5000 heb aangesloten.

Ten tweede vind ik dat het beeld vooral bij achtergrondbeelden blokvorming vertoont.Het zijn geen kleine bolkjes, 0.5 by 0.5 cm Ik heb naar mijn mening alle instellingen geprobeerd maar het is niet echt super.

Misschien dat iemand nog een tip heeft om het beste beeld te krijgen.

Al met al ben je dus het haasje als je op een eiland woont....wat service betreft.

Vriendelijke groet Newbier

Geplaatst:

Op zich zeer netjes van Sony dat ze naar een oplossing willen zoeken, want dat hoeven ze helemaal niet te doen.

De verkopende partij is niet Sony, maar de winkelier waar het produkt gekocht is. Met hem ben je een overeenkomst aangegaan, hij is dus de aan te spreken partij bij garantieclaims.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen