Ga naar inhoud


palco p1 p2 enz


Gast

Aanbevolen berichten

ik werk met 2 humax 5400 met 2.4 en 3.2<P>software en met een ds 9 en een funcard<P>maar kan de palco kanalen niet openen<P>moet ik hiervoor resetten op een bepaald kanaal???<P>de rest werkt prima<P>met een ashton 1.05 en goldcard gaan ze wel <P>open <P>dit probleem heb ik al langer dus het ligt <BR> niet aan de files<P>juiste keys zijn ook aanwezig<P>misschien is het maar een bepaald foefje?? rolleyes.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met 2.4 kun je geen palco open krijgen.<BR>Waarom gebruik je 2.4 nog, totaal overbodig.<BR>3.2 werkt perfect mits goed geinstalleerd!!<BR>Dus software..allcam.......settings!!!!!!!!<P>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook 2 humaxen 1 met 3.2 patch en 2x<BR>goldcard+aston 1.05.<BR>en de andere met de 3.2 patch+piccardII met<BR>de Ds9 files lopen bij mij allebij als een<BR>trein dus hier ook niets aan de hand.<P>groetjes M en M smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij doe ik iets stoms of doe iets<P>niet ???<P>met de 3.2 nog geen beeld op palco met<P>piccard2 en funwafer<P>is hier ook zoiets als een startkanaal??<P>mijn settings zijn van pet 123 <P>die beginnen meteen op hotbird met palco<P>dan palco 16/9 p1 p2 enz<P>ik heb de files nagekeken in de edittor<P>maar deze zijn goed<P>ik schrijf ze weg met chipcat en ic programmer 1.04 naar de mastera<P>alle andere zenders werken perfect<P>iemand een idee <P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnbbaar doe je toch iets niet goed ,want ze gaan allemaal gewoon open mits de juiste files gebruikt worden.heb meerdere geprobeert maar geen zwarte uitzichten.Zou toch nog een andere file proberen en wat de 2.4 betreft ook die schakelt de p~tjes open mits de juiste files gebruikt worden.Dus nog even zoeken.<BR>grtz hendrik b<BR> cool.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt mij ook nog niet.<BR>Even voor de duidelijkheid.Het moet dus lukken op de embedded cam met 2.4 of 3.2<BR>Gebruik zelf de eendenfiles op de G*ld en de 3in1 op de F*ncard van de eend.<BR>Als ik jullie zo eens hoor zijn dit dus niet de juiste files.<P>Ed.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ed<BR>Schijnbaar heb je toch de verkeerde files want zowel op de 2.4 als op de 3.2 worden de p`tjes opeens licht.Je zou de file zelf kunnen aanpassen via picbined mits je de juiste abc`tjes hebt natuurlijk<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...