Ga naar inhoud


help!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de nieuwe settinglijst van pet123 in mijn humax gezet. Nu heb ik alleen geen hotbird meer, bij de palco's krijg ik de melding zend niet uit of is gecodeerd en bij de overige hotbird kanalen krijg ik de melding geen of slecht signaal.<BR>Ik gebruik humbox 4.0<BR>De menu instellingen heb ik overgenomen van mijn humax.<P>Het enige wat ik mij kan voorstellen is bij de instellingen na: Humax model = irci 5400 maar de systeem id kan ik niet anpassen. In humbox staat 00160000, in mijn ontvanger staat 00160200. Zou dit de reden kunnen zijn??<BR>Graag enig uitleg<P>km confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


De system id is ook niet te veranderen .<BR>Staan je settings van je lnb s wel goed.<BR>Probeer anders opnieuw je settingslijst erin te zetten en kijk wat hij dan doet.Als dat niet werkt moet je even opnieuw je patch erin doen en dan de settingslijst,ging bij<BR>mij ook goed.<P>veel kijkplezier. M en M wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo M en M<P>Ik ben eruit. Na de nieuwe settinglijst in mijn ontvanger gezet te hebben zijn ook enkele menu instellingen verandert, waaronder de diseq instelling; ik heb deze teruggezet op toneburst en het loopt weer als een zonnetje.<BR>Bedankt voor je reactie en antwoord<P>km laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...