Gast Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Even een vraag of het geen ik zou willen mogenlijk is en dat is het volgende; Stel je krijgt elke dag 50 emails je leest er enkele en stopt er mee, is het dan mogenlijk om te laten zien met een soort teller hoeveel je er gelezen hebt en hoeveel je er nog moet lezen. vast bedankt voor de eventuele opmerking en tips leendert
joop_56 Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 kun je zien in outlook,wat je niet hebt gelezen is dik gedrukt,en links onder staat meestal hoeveel mails in je outlook staan HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Gast Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 In Outlook Express staat dat ook gewoon links onderin de statusbalk. Zie bijlage. De Voet
Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Mag ik jullie hartelijk bedanken voor de antwoorden. Dit topic kan gesloten worden tevens mijn registratie omdat mijn vraag niet goed gesteld zou zijn , erg kinderachtig.
Ome Merde Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Dit topic kan gesloten worden tevens mijn registratie akkoord .. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten