Ga naar inhoud


New Greek patch van Planet Hemp !


Gast

Aanbevolen berichten

De file staat bij de polen, maar is ook al aangekondigd op de site van viewer. <BR> <A HREF="http://www.***geen-reclame***.nl/humax5400/index.htm" TARGET=_blank>http://www.***geen-reclame***.nl/humax5400/index.htm</A> <P><BR>Dit is de commentaar van PH op Sat_Fan : <BR>Für die Gastfreundlichkeit der Grichen bei meinem Kreta-Urlaub! <P>Thx! <P>PH <P>Waarschijnlijk een fix voor Irdeto2. Maar verder nog niks van uitleg. <P>CU <BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gaat hier waarschijnlijk om de verdwenen <BR>netten van hellas/nova.<BR>zijn niet meer te ontvangen.<BR>zijn naar ird 2 gegaan wat dat voor de rest inhoud weet ik ook niet precies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bert,<P>Hoe heb je 'em gepatched? De Greek patch direct over 3.2 heengeknald? Probeer anders eerst eens het volgende:<BR>- Officiele firmware laden.<BR>- Greek patch 3.2 er overheen.<BR>- Settings laden.<P>Groet,<BR>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens,<BR>ik heb m ff bekeken en er is wel degelijk het een en ander in de code veranderd<BR>zoiezo de taal is inderdaad anders en zo te zien zitten er andere achtergronden in,<BR>zit er dik in dat het griekse plaatjes zijn ofzo he.... en over irdeto2;<BR>misschien kun je het wel ontvangen maar ik wist niet dat jullie al public pmk's enzo hadden?<BR>zal nog wel ff duren maar geloof mij maar bij sommige mensen loopt alles allang<BR>perfect op gewone irdeto2camzzzz zzzzz.<P>mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee Bert,<P>Er is dus weer werk aan de winkel voor Planet Hemp. Ik heb de Greek patch er nog niet ingedraaid, maar ik was even benieuwd of ie goed loopt.<P>Ik zit hier nog met 'gewone' 3.2 en 3 in 1 funkaart.<P>Groet,<BR>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...