Gast Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Bij mij blijft de CAM dan helaas initialiseren. Wie heeft een idee?
Beeper Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 matrix.cas in de xilinx gezet? anders gaat het niet werken. Wat voor deco heb je, omdat sommige niet goed willen initialiseren ( humax bijv ) Een paar keer de cam trekken en weer plaatsen wil nog wel eens helpen. Of langzaam zappen op FTA kanalen. SUC6
Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Zelfs met de Matrix.cas (van de MR) werkt het nog niet. Of moet ik de Xilinx van de Matrix Revolution in de Magic CI zetten? Waar vind ik die Xilinx en sloop ik mijn Magic CI er niet mee?
Beeper Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Matrix.cas is de goede. Die zou het gewoon moeten doen. Mrev xilinx is niet public dus je komt daar nog niet aan. Hoe prog je de cam, met welke spullen en wat voor deco heb je?
Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Ja, dat werkt echt. Zelf heb ik ook een MM1.04. Alles verandert met cas 1. Je moet inderdaad eerst de xlink opwaarderen/wijzigen met matrix.cas. Makkelijk te krijgen op de bekende sites. Na deze verandering met xlink moet je aantal keren wissen, heel belangrijk. Daarna proggen met mrv220. Voor tag even nog de keys wijzigen. En het werkt prima.
Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Ik heb een CAS 2 interface. Maar een paar keer wissen heb ik niet gedaan, slechts één keer. Ga het nogmaal uitproberen.
kasbi35 Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Hallo beste mensen, Graag meer info voor de liefhebbers van MM en MR. Het zit volgens mij toch moeilijker. Meer ondersteuningen Aub. Ik heb het ook gedaan,maar resultat blijft nul.Geen mrv 2.20tps Je moet inderdaad eerst de xlink opwaarderen/wijzigen met matrix.cas casInterface bedoel je. Fase 1. of fase 2 ? na erasen voor erasen? Modulen blijven duur instrumenten. Alvast bedankt. MVG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen