Ga naar inhoud


firmware in humax lukt niet meer


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb al meerdere malen nieuwe firmware in m'n humax 5400 gezet.Vandaag wou ik dat weer eens doen,maar geen contact te krijgen met de humax.<BR>De settingslijst erin zetten gaat perfect,maar firmware nul komma nul.<BR>Weet iemand wat er aan de hand is???<BR>nul-modem kabel doorgemeten,en was goed.<BR>Kan er ooit kortsluiting zijn ontstaan met het ompluggen van de stekkers van de nulmodemkabel???<BR>Ik ben al meer dan een dag bezig zonder resultaat....thank you all confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is opgelost,ik laad het filetje nu met 9600 bps,terwijl het vroeger welging met 115200,maar goed het duurt effe,maar het werkt,alleen waarom niet meer met de oude snelheid is mij nog steeds een raadsel...<BR>Oh ja,m'n compoort instellingen zijn okee.<P>Thanks every one.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Rambozo:<BR><STRONG>Welke software gebruik je voor het uploaden van de firmware?<P>Groet, Rambozo</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>WDN4OAK+<BR> <A HREF="http://www.humaxdigital.com/support/support_down7.htm" TARGET=_blank>http://www.humaxdigital.com/support/support_down7.htm</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 laptops. De één heeft Win98 de andere Win2000. Met de Win2000 laptop moet ik ook te snelheid tot 9600 Baud reduceren om de firmware en de settings te downloaden zonder dat er een error melding komt.<BR>Bij de laptop met Win98 lukt het perfect met 115.000 Baud.<BR>Dit ligt aan het feit dat Win2000 op één of andere manier anders met de com poort omgaat.<BR>De preciese oorzaak weet ik niet, maar zo heb ik me weten te behelpen.<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...