Ga naar inhoud


Irdeto 2 patch Planet Hemp


Gast

Aanbevolen berichten


Als je de volgende versie bedoeld:<BR>download 15 okt 2001 from <A HREF="http://www.satpage.de" TARGET=_blank>www.satpage.de</A> <BR>Programmname: +CAM 3.2 GREEK<BR>Grösse: 791.20 Kb<BR>Version: 3.2 GREEK<BR>Upload Datum: 2001-10-14<BR>Kategorie: HUMFREE<P>Dan kan ik zeggen ja die heb ik draaien in combinatie met Fun3in1 en ik moet zeggen vooral het schakelen gaat een stuk sneller.<BR>Heb wel al een paar hangers gehad maar minder vaak dan met de gewone 3.2 all-cam<P>Groeten Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op de polen server ook een file gedownload met dezelfde naam, echter als ik deze vergelijk binair vergelijk met die van satpage dan zit er een groot verschil tussen. Ik kan niet herleiden welke nu wat is.<BR>Als iemand een idee heeft laat even weten ?<BR>Ik zal vanavond de versie van de Polen server er eens opzetten !!! hoop maar niet dat het een of andere fake is<P>Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu een uurtje de versie van de polenserver draaien. Ziet er tot nu toe zeer goed uit 0 hangers.<P>versie satpage 810.284 bytes<BR>versie polen 810.262 bytes<P>met norton filecompare geeft hij aan 299900 changes found.<P>Kan ook nergens vinden wat nou het verschil is, in beide versies zit de griekse taal optie.<P>Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen<P>Kan iemand de versie van de poolse site naar mij toe sturen ik ben nl de poolse site <BR>kwijt weet niet waar hij nu zit (url)<BR>dus als je de site niet wil geven dan graag de file <BR>kan ik het in de Humax zetten om te testen <BR>alvast bedankt <BR>Hanny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurtje,<P>Is het jouw gelukt om het Nova/Hellas boeket weer op het scherm te toveren?<P>Ik vraag mij nog steeds af of Irdeto2 een andere firmware vereist. Het blijft tenslotte Irdeto, en zou dus gewoom moeten draaien op de embedded Irdeto CAM van de Hummie, uiteraard in combinatie met de juiste keys . . .<P>Groet,<BR>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeee die Fred,<P>Bij mij staat Nova nog steeds 'op zwart' Jammer is het wel . . . Maar ik heb nog steeds de standaard 3.2 patch draaien. Ik zit er aan de denken om de 3.2 Greek van Planet Hemp erin te knallen. <P>Hoe is het bie oe? Dut Nova ut bie oe?<P>Groet,<BR>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

net als in de poolse versie is er WEL hier en daar wat in de code veranderd maar<BR>irdeto2 gaat natuurlijk niet zomaar open he, dat is zoals al eerder gezegd meer<BR>kaart gebonden en misschien(je weet het niet) kan het wel op de +cam<P>wie het weet mag het zeggen.<P>ps. heb wel gehoord van irdeto2 cams die al draaien op 'niet originele asc2.1tjes'<P>zou ook niet leuk zijn als je vandaag zoiets leuks doen als wisselen en morgen is <BR>het al weer opgelost.... toch<P>mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...