Ga naar inhoud


humax 5400z


Gast

Aanbevolen berichten

hoi ik heb zelf een 5400irci nu wilt myn-<BR>broer ook een hummie kopen maar we kunnen-<BR>er nergens nog een vinden (wy wonen in de buurt van nymegen).<BR>myn vraag is is de humax-Z ook al te cracken-<BR>om er nederlandse software in te zetten.<BR>en om hem te patchen.<BR>dus eigenlyk er een 5400irci van maken.<BR>groetjes frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn potverdorrie belangrijkere zaken op de wereld aan de hand dat een Humax Z patch. Zeker nu al een paar bedrijven in Nederland deze gewoon leveren met de 2.08 loader zonder daar ook maar een centje extra voor te vragen. Je kan nu als consument eens het kaft van de koren gaan scheiden in de satbranche en nu kunnen we zien welke bedrijven echte service willen verlenen aan de consument. <P>Natuurlijk heb ik en vele anderen een eigen kijk op dit gebeuren maar het lijkt me een goede deze niet of in zeer besloten kring te ventileren en dit via dit of andere boarden. Het belangrijkste voor iedere consument is dat je tegen normale prijs aan een Z kan komen als je goed zoekt en of hij nu gepatched is via methode A van persoon A of via methode B van persoon B maakt toch geen ene lor uit. Belangrijkste is dat dit wederom geen commerciële melkkoe is geworden zoals er al vele dingen dit zijn geworden in het satwereldje<P>Groetjes lode<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...