Ga naar inhoud


allcam


Gast

Aanbevolen berichten

hoi ik heb een humax 5400irci.<BR>begryp ik nu goed dat ik met een allcam-<BR>seca-indeto en viasses kan ontvangen zonder-<BR>module. ik gebruik een goldcard<BR>maar ik kan alleen indeto ontvangen in de-<BR>bovenste gleuf en geen seca of viasses.<BR>(met 3 verschillende kaarten).<BR>maar ik wil zo graag seca.<BR>ik heb wel een aston 1.5 en een 1.00 maar ik-<BR>heb 3 ontvangers. maar om nu weer 399.- uit-<BR>te geven voor een module dat word me te veel.<BR>help me.<BR> frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gladiator, je wilt zo graag seca kijken met jouw embedded cam. Simpel, ga naar de site van b.v. Grazy Ivan en download ALLCAMNL.HDF en upload dat naar je HUMAX IRCI 5400. Even nieuwe settings erop zetten van Pet123. Dan zoek je een goldwaferfile b.v. bij Duck of een andere site en naar je kaartje schrijven en hoppa daar verschijnen ook de seca kanalen voor je. Voor Viaccess moet je een 2e kaartje maken. Ook op de site van Viewer vind je de nodige informatie als je iets niet begrijpt van firmware uploaden dus ik zou zeggen aan de slag en laat even weten of het gelukt is. cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...