Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 hoi ik heb een humax 5400irci.<BR>begryp ik nu goed dat ik met een allcam-<BR>seca-indeto en viasses kan ontvangen zonder-<BR>module. ik gebruik een goldcard<BR>maar ik kan alleen indeto ontvangen in de-<BR>bovenste gleuf en geen seca of viasses.<BR>(met 3 verschillende kaarten).<BR>maar ik wil zo graag seca.<BR>ik heb wel een aston 1.5 en een 1.00 maar ik-<BR>heb 3 ontvangers. maar om nu weer 399.- uit-<BR>te geven voor een module dat word me te veel.<BR>help me.<BR>
Dr. Humax Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Gladiator, je wilt zo graag seca kijken met jouw embedded cam. Simpel, ga naar de site van b.v. Grazy Ivan en download ALLCAMNL.HDF en upload dat naar je HUMAX IRCI 5400. Even nieuwe settings erop zetten van Pet123. Dan zoek je een goldwaferfile b.v. bij Duck of een andere site en naar je kaartje schrijven en hoppa daar verschijnen ook de seca kanalen voor je. Voor Viaccess moet je een 2e kaartje maken. Ook op de site van Viewer vind je de nodige informatie als je iets niet begrijpt van firmware uploaden dus ik zou zeggen aan de slag en laat even weten of het gelukt is.
borsjea Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Voor dat je de allcam instaleerd wel eerst zorgen dat je de recentste software behorende bij je loader in je ontvanger hebt staan
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 hoi waar vind ik die settingslysten van-<BR>pet123 alvast bedankt.
borsjea Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Er is overigens een nieuwe alcam uit namelijk versie 3.2a<BR>Staat op de site van crazy ivan
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Als je nu ook nog een funkaartje aanschaft kun je wel alledrie de systemen op een kaartje krijgen.<P>Henri.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 De settings van pet123 en de firmware kan je gewoon op onze website downloaden!<P>Met de volle medewerking en goedkeuring van Pet123 overigens!<P>Gr,
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 alvast bedankt voor al de info.<BR>maar een ding de site werkt niet van crazy.
Aanbevolen berichten