Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Okay, ik heb voor een vriend een Topfield 5000 CI geinstalleerd met een Dragon Cam 3.02 en predator 3.04 en een originele Canal+ kaart.

Bij de Topfield is het zo dat als je hem uitzet met de originele Canal+ kaart in de dragon cam en je zet hem weer aan dan blijft hij vaak initialiseren. Haal je de Canal+ kaart er eerst uit en zet hem dan aan dan lijkt het tot dusver allemaal goed te gaan. Daarna stop je de Canal+ kaart er weer in. Misschien handig voor Topfield bezitters om dit te weten (hebben jullie hetzelde probleem?). De firmware van de Topfield is die van november 2004 (even uit mijn hoofd).

Ik heb uiteraard eerst de Predator 3.05 geprobeerd. In principe speelt de Topfield dan prima behalve als hij een kanaal weergeeft dat door de originele Canal+ kaart wordt gedecordeerd. Dan zijn er om de 10 seconden ongeveer freezes. Haal je de originele kaart eruit dan speelt het prima allemaal. Dit gebeurt overigens ook bij mijn eigen Dreambox 7000S.

Heeft iemand een idee wat hieraan te doen? Ik zou ook de 3.04 erweer in kunnen zetten en handmatig TPS er in kunnen zetten of zou dat niet werken?

Vr gr,

IMBean

Geplaatst:

De 3.05 is bekend dat het niet optimaal werkt, vooral met officiele abo's. Voor canal + kaart moet je terug naar de 3.04. Maar dan raak je tps/Multivision kwijt. Je kan de 3.04 niet aanpassen, het is geen key verhaal maar een software foefje die ze gebruiken. Helaas niet publiek hoe!

Gr

Geplaatst:
Citaat:

De 3.05 is bekend dat het niet optimaal werkt, vooral met officiele abo's. Voor canal + kaart moet je terug naar de 3.04. Maar dan raak je tps/Multivision kwijt. Je kan de 3.04 niet aanpassen, het is geen key verhaal maar een software foefje die ze gebruiken. Helaas niet publiek hoe!

Gr

En de "lol" aan de zaak is dat de 3.05 de eerste is die op mijn Hyundai 850 CI met Dragon Cam 3.02 en een Premiere S01 kaart, perfect werkt. Bij mij blijft hij er dus op.......
alle kanalen zonder problemen, geen freezes niets.

Sterker nog kanalen die eigenlijk niet vrij zouden zijn onder premiere, zijn open..... vraag me niet waarom, maar ik ben wel heel gelukkig op dit moment.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen