Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 We hebben hier een Opentel PVR 4200 zonder enkele cam nog, nu bezit deze decoder twee tuners, en wil ik dus ook opkunnen nemen en kijken tegelijk, welke cam is nu het meeste geschikt voor deze decoder. Het hoef niet een cam te zijn waar ik allemaal kunstgrepen met decoderen mee uit hoef te halen. Gewoon een goede stabiele cam die goed werkt op een dual tuner !
cornea Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 ik heb alleen ervaring met de 4000 van opentel deze werkt alleen maar op een aston dual 1.07 met laatste SW2.02 andere cams werken wel maar als je een gecodeerde zender opneemt kun je geen andere gecodeerde kijken. app kan alleen ongecodeerd opnemen. als je ook nog educatieve zenders wil kijken zul je dus een 2e cam bij moeten plaatsen. bovenstaande uitleg geld dus voor een ods4000 maar geld denk ik ook voor een 4200 (trouwens nooit van gehoord ,wel van ods4150pver en de ods7000pvr) Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen