Ga naar inhoud


AllCam 3.2a WAT IS DIT VOOR VERSIE


Gast

Aanbevolen berichten


Aanvulling buiten de 3.2 van Hemp, heeft Hemp in een oude versie de Griekse taal toegevoegd.<BR>Het is mij nu even onduidelijk op welke Hemp versie Ivan zijn 3.2a is gebaseerd.<P>Ik heb nu een versie die ik de versie lopen die ik op 14-10-2001 van de Pool heb opgehaald en die loopt goed. Maar welke versie dat is kan ik helemaal nergens herleiden.<P>Hoop dat iemand mij weer even kan updaten op dit onderwerp<P>Groeten Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het nog wat ingewikkelder te maken is de versie 3.2 Greek die bij de Polen staat niet dezelfde versie 3.2 Greek die bij Sat_Fan staat.<P>Sat_Fan beweert dat de versie die bij hem staat de enige echte is en dat de versie bij de Polen niet goed is. Lees maar na in het +Cam forum bij Sat_Fan.<P>En de twee versies Polen/Sat_Fan verschillen wel degelijk, en nog niet zo'n klein beetje.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op!<P>De greek versie oftewel de griekse taal optie versie is gebaseerd op HIC10110.HDF en ondersteund dus geen Dolby Digital!<P>Onze +CAM3.2A versie is gebaseerd op de HIC10306.HDF en ondersteund wel Dolby Digital net zoals de +CAM3.2 van PH overigens al ondersteund die alleen geen Nederlandse taal en vertoond ook nog wat schakelproblemen die wij verholpen hebben in deze +CAM3.2A versie.<P>Sorry voor de benamingen maar de A hebben wij erachter geplaatst om juist onduidelijkheden te voorkomen.<P>Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

'K heb em er net ook ingespeeld. Zo op het eerste gezicht loopt ie stabiel. Wel nog vaak de bekende rode balk tussen het zappen. Nu maar hopen dat ie minder vastlopers heeft dan de 3.2 van PH. Wel een opmerking over de nederlandse menutaal:<BR>Als ik de nederlandse menutaal selecteer, wordt het helpmenu (vraagtekentje op de afstandsbediening) in het duits weergegeven!! Vind ik nogal slordig. Ik heb em gelijk weer op het engels gezet.<P>Groet,<BR>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Crazy Ivan,<BR>"vertoond ook nog wat schakelproblemen die wij verholpen hebben in deze +CAM3.2A versie."<P>Bedoel je dat je in het CAM gedeelte ook zaken veranderd hebt ??? Zo ja wat ??? En kan je misschien PH hiervan op de hoogte brengen zodat de schakelproblemen voor iedereen van de baan zijn ?<P>Kan jij trouwens die twee verschillende Greek versies eens bekijken en vertellen wat het verschil tussen de twee is ?<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...