Ga naar inhoud


Kan MHP ook met de humax??


Gast

Aanbevolen berichten

hallo allemaal<P>OP de website van pw is een artikel te<BR>lezen over MHP een nieuwe digitale inter<BR>actieve toepassing voor setupboxen.<BR>Lees het ook eens op deze website<P><A HREF="http://www.premiereworld.de/cgi-bin/WebObjects/PWPortal.woa" TARGET=_blank>web page</A><BR>Mijn vraag is onze hummie ook geschikt<BR>voor deze dienst????<BR>Iemand die hier al iets meer over weet??<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je nou een stukje meer op die pagina had gelezen zag je dit staan;<P>PREMIERE WORLD auch über andere Decoder empfangen werden kann, sobald MHP-fähige Geräte im Handel angeboten werden, die mit einer PREMIERE WORLD Entschlüsselungseinheit (Conditional Access) ausgestattet sind.<P>Dus waarschijnlijk een CI probleem. Nieuwe Cam misschien? Nou we zullen het wel afwachten. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Premiere World heeft nu eindelijk aangekondigd met hun eigen BetaCAM op de markt te komen. Als ze dit nu 2 jaar eerder hadden gedaan, hadden ze wel even wat meer abbonees gehad.<BR>Nu nog even wachten tot alle dBoxen uit de magazijnen zijn en het feest kan beginnen. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las pas nog ergens dat ze 80.000<BR>nieuwe dboxen hadden bijbesteld.<BR>Het is wel de de Dbox2, maar wat daar<BR>weer het verschil tussen is weet ik ook niet.<BR>Zou dat MHP onze schermen op zwart kunnen<BR>zetten (denk dan vnl.aan ppv kanalen???????<BR>Ben benieuwt wat pw nog aan verrassingen<BR>voor ons in petto heeft. mad.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Maar dit geldt eigenlijk voor alle providers!<BR> wink.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...