Ga naar inhoud


Z-Board


Gast

Aanbevolen berichten

Wie o wie kan mij een z board leveren voor een normale prijs.<BR> <BR>Je weet wel zo'n 5400patchdingetje.<P>**** Belachelijke prijzen gelieve niet te reageren.<P>En nog 1 keer reclame op het board en nedesign is exit blush.gif" border="0 ****<p>[ 22-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


lol ! check de prijzen van zijn cam's bijvoorbeeld !<BR>en btw bigfoot, die prijs van de humax5400 is ook nog zeer duur, want het dus geen gepatchde!<BR>hij vraagt die z-boards waarschijnlijk om ze dan te patchen en te verkopen voor 2000ngl/stuk<p>[ 22-10-2001: Message edited by: xsound ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

kloteopmerkingen heb ik niet gevraagt, en voor die belgische meneer, mischien moet je omrekenen.<P>Mijn prijzen zijn best redelijk.<BR>als ik in alle soorten blaadjes kijk dan ben ik meestal goedkoper.<BR>En wat mijn forum betref, als je het zelf beter kan moet je het gewoon doen, of je smoel houden.<BR>***<BR>Neddesign. Nog 1 foute stap en je bent voorgoed weg hier.<BR>Er staat in de regels van dit board duidelijk:<BR>- Geen reclame<BR>- Geen scheldpartijen<BR>Regels die jij bewust overtreed!<BR>***<p>[ 22-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, als ik kan patchen is dat zoals altijd gewoon gratis en niet zoals die andere mafkezen die dan 1500 piek voor een tuner vragen.<BR>Ik heb die service altijd al gratis gehad.<BR>*** weer fout:-( ***<p>[ 22-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

noem me 1 mafkees die NOG meer vraagt dan jij<BR>btw, dat forum... wie kan het NIET beter...<BR>"Powered by ikonboard" het is een kant en klare forum<BR>anyway... commerciele links zijn hier niet toegelaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens,<P>eerst aan neddesign , commerciele links zijn niet toegelaten en meer zeg ik daar niet over.(oh ja geen belgen uitmaken)<BR>aan de andere , houd de kerk even in het midden , en houd het even netjes .<BR>of hij nu duur is of niet , trek jullie conclusie en bepaal het zelf.<BR>dit was even mijn mening.<BR>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil hier nog even iets over zeggen voordat ik het topic sluit. Ik vind dat Neddesign zijn zaak en Sat4all gescheiden moet houden en geen reklame te maken via sat4all. Ook vind ik dat hij niet via Sat4all moet proberen om aan een Z-Board te komen, daar zijn wel andere sites voor. Verder over prijzen hoeven we geen discussie aan te gaan omdat iedereen hier vrij in is om te vinden wat de juiste prijzen zijn. <BR>Een kopie van iets op zijn site heb ik ook gevonden al was dat niet het forum. Wat dat is laat ik even in het midden.<P>Hierbij laat ik het en sluit ik het topic<P>Oh ja, pas je profile even snel aan anders moeten we het topic verwijderen ivm reklame.<p>[ 22-10-2001: Message edited by: satkeumes ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...