Ga naar inhoud


Prem movie1


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik op prem movie 1 kijk gaat het beeld knipperen op dolby digitaal.<BR>Als ik over schakel op een ander geluidskanaal heb ik hier geen last van.<BR>Ik heb wel een dolbydigitaal versterker.<BR>Wie heeft hier een oplossing voor.<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem heb ik hier ook. De enige oplossing is handmatig het standaard geluidsspoor kiezen. Waarom er geen Dolby Digital weergegeven kan worden zoals op Cinedome Deluxe en Pro7 is mij een raadsel. Volgens Planet Hemp is dit op te lossen met de toekomstige AllCam patch 3.3. Maar zoals wellicht bekend is PH een beetje pissed off (en terecht, denk ik) omdat dealers grof geld uit de gepatchte Hummies slaan. Het is dus nog maar zeer de vraag of er nog iets uit de 'koker' van PH komt. Maar goed, dat even terzijde. Of het probleem nu in de Hummie zit of in de uitzending, ik weet het niet . . . confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee Silvester,<P>Lost inderdaad het probleem wel op ;-) Maar dan heb je helemaal geen Dolby Digital meer. DD is toch wel leuk als je een Dolby Digital versterkertje hebt . . .<P>Ander vraagje (is misschien een beetje off- topic, sorry heren moderatoren). Kun je de Palco's wel ontvangen met 2.4??<P>Groet,<BR>Nico<P>Groet,<BR>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...