Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand me helpen aan de juiste instellingen om DiSEqC1,2 (motor: SG2100) en ProgDVB icm de SS2 samen te laten werken. ProdDVB heeft ingebouwde fucnties om dit uit te voren; ik krijg het helaas niet voor elkaar. Met de utility SS2DiSEqC.exe kan ik de motor wel aansturen. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe je dit mbv Progdvb voor elkaar krijgt? De manual van ProgDVB is nl erg beknopt.

Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI

Geplaatst:

hoi probeer eens het volgende download op een van de sites ss2diseqc18.zip en volg de aanwijzingen werkt in de meeste gevallen perfect zorg dat je de laatste nieuwe driver hebt en zet de plugins in de root van progdvb

en vergeet niet de skynet.sys in windows/system32/drivers te zetten en dan te reboten

dan moet het werken

succes

Geplaatst:

Hoi, bedankt voor de tip. Als ik op www zoek kom ik wel op een paar obscure sites terecht, echter ik heb de files gedownload; het bleek dat ik versie 16 gebruikte (zie Titel van de website ) . Door nu eens een keer de readme.txt file goed te lezen en letterlijk te volgen heb ik de zaak nu aan het werk gekregen onder ProgDVB, grote klasse! Onder dvbdream is de koppeling blijkbaar niet software-matig aangebracht, je kunt alleen handmatig aansturen door telkens de positie van de satteliet aan de motor door te geven. Al met al begint alles aardig te werken.

Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI

Geplaatst:

PS: correctie op mijn vorige berciht: met Dvbdream werkt het ook prima

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen