Ga naar inhoud


Hoe aan sluiten?


Josje01

Aanbevolen berichten

Hallo satvrienden, heb een nieuwe t.v aangekocht met dolby digital en 2 draadloze surround boxen. Wie weet nu hoe ik de Humax 5400 moet aansluiten op deze t.v<BR>En in het menu zal je zeker de instelling op dolby moeten zetten, toch??<BR>Als ik dit doe met mijn oude t.v gaar het beeld telken saan en weer uit . Wie weet een oplossing of heeft tips<BR>Greetz: Josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zonder tussenkomst van andere apparatuur kan je dit niet op elkaar aansluiten.<BR>Je tv heeft een elektrische digitale ingang en je humax een optische digitale uitgang.<P>Als je bv geen versterker hebt die dit kan omzettten, dan kan je geen gebruik maken van de digitale uitgang op je humax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit ook de reden waarom ik bij de sony dolby digitaal dvd systeem de melding dolby surround krijg ipv dolbydigitaal.<P>En valt dit probleem nog met iets anders te verhelpen?<P><BR>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een tv en een video ( philips) en een neuw humax5400 irc.<BR>dus ik kan geen digital sound ontvangen.<BR>Appie waar kan ik die converter kopen en hoe installer ik hem<P>merci

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...