Ga naar inhoud


out of sync geluid?


Gast

Aanbevolen berichten

Wie heeft ook het probleem dat na een tijdje taquilla of kiosque het geluid niet synchroon is met beeld<BR>het wil wel helpen om eens weg te zappen en terugzappen<BR>foutje in de firmware?<BR>en hoe komt het dat de epg uren bij taquilla's en kiosque'en nooit kloppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Van Taquilla is het bekend dat deze regelmatig niet synchroon uitzend. Is erg irritant. Bij kiosque heb ik er nog nooit last van gehad.<BR>Over die epg... blijft mij ook een raadsel....

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover als ik het begrepen heb niet, ik heb out of sync geluid ook op andere tuners gezien bij taquilla. <BR>Het kan zijn dat de humax ook nog een sync probleem heeft, maar volgens mij niet omdat ik dit echt alleen op taquilla tegen kom en de MPEG decorder voor alle zenders het zelfde is, onafhangelijk van het gebuikte codeer systeem of files of zender.

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...