Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb sinds kort een andere pc, waarop alles nieuw is geinstalleerd. EEn tijd (1 maand) ging alles goed, ook het verzenden van e-mailberichten met outlook (word als editor, maar ook zonder Word als editor gaat het nu goed) Op zich werkt Word prima! Ook al opnieuw Word en Outlook geinstalleerd, hersteld etc.

Sinds kort is het mis, na verzenden verschijnt een bericht dat het bericht hersteld zal worden, nadien wederom hetzelfde, waarna het bericht is verdwenen. Ik heb Norton, beveiligingsniveau laag gezet, heb geen virussen of adaware (gecheckt Norton 2005 en spysweeper)

Het gekke is dat dit ook al een tijd voorkomt op een pc elders in het netwerk. Maar een andere die ik voordien altijd gebruikte heeft er geen last van. Ik heb de hele Officedirectory al van de goede gekopieerd, maar dit heeft ook geen resultaat.

Ook Norton uitzetten, firewall etc helpt niets!

Installatie alle updates ook sp2 etc

Wie kan mij helpen?

groet Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen