Ga naar inhoud


nauw ikke doe niks hoor!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Sorry had de post onder nieuws gedaan moet natuurlijk onder de humax want daar gaat t allemaal om.<P>kijk da's nou t voordeel als je topics kunt sluiten.<BR>ik doe niks verkeerd,(deze keer dan)<BR>probeer mijn leven te beteren.<BR>kijk je was duidelijk dat je je kans af wacht<BR>maar ik geef toch geen gelegenheid?, mag zelfs een paar mensen geen vragen stellen.<BR>nou moet je als ik eens n keer normaal wil doen ook een beetje aardig tegen me zijn hoor<P>Kijk vroeger wou ook al niemand met me spelen<BR>zelfs de hond niet (en lukte zelfs niet toen ze een biefstuk van een kilo met een touw om mijn nek hingen zelfs toen wou de hond niet met me spelen.)<BR>nou ophouwe om lullig tege me te doen hoor<BR>(als ik nog niks gedaan heb)<P>zo nou dat was t <BR>dan maar een vraag over de hobbie lijkt me beter toch?<P>he hoe gaan we dat nou doen als humax de volgende serie uitleverd kheb s naar die rs232 dinges gekeken en daar zitten toch wel wat mogelijkheden hoor, <BR>Zijn jullie daar al uit of zal ik jullie een handje helpen.<P>Mischien dat jullie dan toch n keer met me buiten in de zandbak wilen spelen.<P>Nou hopen dat je deze topic 'n keertje niet sluit!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...