Ga naar inhoud


Verschil in loader?


Gast

Aanbevolen berichten

Wat is het wezenlijke verschil in loader tussen Loader L1.37 - 0016.0000 en Loader H2.08 - 0016.0600 ?<BR>Heeft dit ook nog gevolgen voor HIC-10306PH+CAM-3.2_final patch? En evt diverse 3 in 1 kaarten?<P>Alvast bedankt.<P>ArrowsBoy

Link naar reactie
Delen op andere sites


1. De loader versies L1.37 en H2.08 hebben te maken met de HW versie van de ontvanger. Deze is dus niet compatiebel.<P>2. De final patch wordt beschikbaar gesteld zonder loader SW. Als je die wilt installeren en je hebt een oudere versie van loader moet je die eerst upgraden met de juiste officiele Humax SW.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties. Ik ben weer een beetje lui gebleken.<P>Trouwens, welke kaart kan ik het beste gebruiken om van alle voordelen van de allcam gebruik te maken?<P>Ik heb zelf diverse goldcards, of is het beter om een funcard aan te gebruiken? En moet ik dan ook een nieuwe progger aanschaffen?<P>Gr. Poppp1

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee,<P>Als iemand zitten prutsen heeft en toevallig de verkeerde loader in zijn kastje gezet heeft hoe kan je dan op een eenvoudige manier <BR>1) Zien welke loader er in zou moeten zitten ? Kastje open en kijken naar wat precies ?<BR>2) De verkeerde loader vervangen door de correcte versie ?<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee,<P>Heb even in de file gekeken, dit zijn de eerste twee regels :<BR>000000 00 12 0E B3 00 03 00 3A-00 16 06 00 00 16 06 00<BR>000010 00 0C B1 C9 39 1D 7B BD-80 00 7F F6 00 00 00 00<P>Zoals je ziet komt twee keer na elkaar voor. Bovenstaande komt uit een H2.08 loader file.<BR>Moet enkel het eerste aangepast worden of de tweede, of beiden ?<P>De reden hiervoor is als volgt : een vriend heeft zijn Humax gepatched naar een H2.08 maar ik heb zo'n vermoeden dat hij dat heeft gedaan met de verkeerde loader.<BR>Resultaat is dat de frequenties van de zenders al geen kanten meer kloppen, geef de freq van RTL5 in en je krijgt de zenders van Kiosque te zien en dergelijke toestanden. Net alsof de LNB frequenties niet meer kloppen.<P>Ik weet niet of bovenstaand fenomeen te maken heeft met de loader, ze brengen de Humax hier morgen binnen. Dan wil ik eerst zeker zijn dat de loader goed staat.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vermoeden van de loader blijkt al te kloppen, net de eigenaar via ICQ gehad, het is een MK2 waar hij een H2.08 in heeft gezet.<P>Als je nu nog even wil bevestigen over die aanpassing dan zal ik het wel vinden denk ik.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dat van die aanpassing is duidelijk nu.<P>Enig idee wat dan wel de oorzaak zou kunnen zijn van het verschuiven van de frequenties na het patchen van een Humax, want naar het schijnt werkte die vroeger zonder problemen.<P>In ieder geval al bedankt voor de kundige uitleg.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...