Ga naar inhoud


5600 ombouwen naar 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand of het mogelijk is om de 5600 om te patchen, zodat met behulp van een ouderwetse (1999) ****** C.I. het zelfde bewerkstelligd kan worden als met de 5400 3 in 1 cam. Ben namelijk sinds 4 maanden in het bezit van een 5600 en vind het zonde om er weer een berg geld tegen aan te gooien om hem in te ruilen. Daarom leek het mij wel een spannend idee, echter ik mis de technische kennis en know-howe om dit zelf uit te testen. Misschien een uitdaging??? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ompatchen is gelukt, en ook de settinglist laden met AOK 3 gaat perfect, heb ik nog 1 probleem, "wie of hoe kan ik vam mijn Ird** C.I. versie 4.6 van 1999 een All-cam maken"zodat mojn 54(56)00 net zo functioneert als een echte gepatchte 5400.<P>Alvast bedankt voor de medewerking en voorgaande adviesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werken de Open TV functies nog wel dan?<p>verder zou ik graag eens weten wat ik best aanschaf om mijn toestelletje nog wat uitgebreider te maken, ik heb nu een H5600 met een aston 1.05Cam , naar wat moet ik op zoek als ik ook irdeto wel ontscrambelen, naar wat moet ik op zoek of viaacces<p>mvg Benji

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...